M2 -
Sastanak projektnih koordinatora u Antwerpenu, Belgija
~
svibanj 2018. |
Sudionici:
Jedan nastavnik i projektni koordinator.
CILJ: Procijena druge
godine projekta i pripreme za finalno događanje u
Hrvatskoj u listopadu 2018. godine. |
|
Dnevni red:
Srijeda, 23. svibnja
9.00 Sastanak koordinatora
- Priprema za konačnu procjenu (prvu i drugu godinu). Evaluacijski
upitnik za nastavnike
uključene u projektne aktivnosti.
- Odgovornosti svakog partnera u projektu. Procjena sudjelovanja i
postizanja ciljeva.
11.30 Obrazovna aktivnost (stijena i voda)
Ručak
13.30-15.00 Muzej Red Star Line
Četvrtak, 24. svibnja
9.00 Sastanak koordinatora
- Priprema za sljedeću aktivnost - Aktivnost 7. Izvještaj o
napretku Aktivnosti 6 u školama.
Rezultat aktivnosti 5.
- Raspravljajte o širenju proizvoda i rezultata.
- Pozivanje novih članova na eTwinning da se pridruže NAIS-u.
Ručak
13.00 Odjel igre (implementacija igara A3)
Petak, 26. svibnja
9.00 Sastanak koordinatora
- web stranice projekta (opis projektnih aktivnosti, rezultati A5)
i školske web stranice.
- Planiranje razmjene učenika (C4).
- Završni sastanak u listopadu u Bukureštu.
Ručak
- Ocjenjivanje sastanka.
14.00 muzej ''Diva''
Subota, 27. svibnja
- Individualni programi |
|
M1 -
Sastanak projektnih koordinatora u Antwerpenu, Belgija
~
studeni/prosinac 2016.
(7 dana) |
Sudionici:
Projektni koordinator i jedan nastavnik.
CILJ: Analizira rezultate provedenog upitnika o "Jednakosti i
uključivosti" (A1) i zaključcima koji se odnose na
iskustva uključivanje
učenika u svaku partnersku
školu.
- Sudionici sudjeluju na radionicama i
prezentacijama kako bi stekli i prenijeli iskustva
dobre prakse. |
|
Day 1 –
Dolazak sudionika.
Day 2 – Upoznavanje sa školom domaćinom i
flamanskim školskim sustavom St.-Jozefinst.
Integracija i uključivanje u multikulturalnost u
Antwerpenu.
- Sastanak
koordinatora projekta, rezultati anketa.
Day 3 – Cjeloviti
posjet Školi, od igrališta do razreda (opći nastavni
predmeti).
Day 4 - Prezentacije i
radionice stručnjaka iz područja: Romi i LGBT
(vanjski suradnici).
Day 5 – Predstavljanje
izvanškolske podrške (psiholozi),
- Školska
raznolikost u religijama (teolog),
- Prvi rad sa
učenicima sa problemima u ponašanju (pedagogija
obrazovanja),
- Potpora "Domaćem
radu" i uključivanje roditelja,
- posjet školi
OKAN.
Day 6 – priprema
aktivnosti A2 i A3,
- Evaluacija
aktivnosti, priprema kratkoročne razmjene učenika
(sastanak koordinatora),
- Cjeloviti posjet
Školi, od igrališta do razreda (praktične
radionice).
Day 7 –
Odlazak sudionika. |
|
|
|
|
|